euroawk
the great outdoors

Vyskúšajte si spojenie citylightov a vône!

07.08. 2013

 Aroma marketing

Hľadáte moderné a inovatívne spôsoby ako urobiť svoju out of home kampaň neprehliadnuteľnou? Prinášame vám možnosť spojenia kampane na citylightoch alebo brandovanej zastávky MHD a aroma marketingu.

Z množstva ponúkaných vôní si vyberiete takú, ktorá bude charakteristická práve pre váš produkt alebo značku. Na výber sú vône ako čokoláda, pečené zemiaky, syrová pizza, čerstvo pokosená lúka, pečivo, popcorn, eukalyptus, detský púder a mnoho ďalších. Zariadenie na šírenie vône bude potom nainštalované priamo do citylightu. Vôňa šírená v okolí citylightov alebo zastávok MHD dodá vašej reklamnej kampani nečakaný rozmer a vyvolá trvalú spomienku.

 

Čo je aroma marketing?

- Aroma marketing je založený na štúdiách, že vôňa emocionálne ovplyvňuje spotrebiteľov.

- Využitím vône v reklamnej kampani vzniká u zákazníka spojenie s určitou službou, produktom alebo samostatnou značkou. Vzniká tzv. trvalá spomienka.

- Je využívaný v miestach predaja služieb alebo produktov

Veľmi kreatívne je však spojenie aroma marketingu a out of home kampane: 

Pečené zemiaky od McCain na zastávke (formát: Branding MHD zastávky)

Vôňa grilovaného stejku pri diaľnici (formát: Bigboard)

Voňavé plagáty pre psov (formát: Plagát)

Váš tím euroAWK


Ďalšie aktuality >>